Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

choco block

Milko+coco pops+ιον+παυλίδης+....+v σοκολατούχα= luv


πάντα θα παίρνω το μεγάλο κουβαδάκι merenda, θα τρέχω στο δωμάτιο μ'ένα κουτάλι για να τη φάω στα κρυφά, σαν γιαούρτι. (γιαούρτι, μπλιαξ)


Λαζόπουλε, είσαι πολύ βλάκας.
Εξαρχής δε μ'άρεσε που όλοι μαζεύονταν σπίτι κάθε Τρίτη για να σε δουν, με πίτσες και μπύρες. 'Μα πόσο γαμάτος είναι ο Λαζόπουλος...' Εγώ για κάποιο λόγο δε μπορούσα να σε δω.
Αυτό το ψευτορητορικό ύφος... που θαύμαζαν όλοι.... 'καλά τα λέει. ναι, καλά τα λέει...'
Και αυτή η καραμέλα σου πια με τη σάτιρα... Κάθε φορά που θα στην πει η Σαρρή και η κάθε Σαρρή 'σάτιρα κάνω, Κυρία μου'. @@ κάνεις. Μήπως το παραγάμησες?  Κανείς δεν είπε ότι δεν έχεις χουμορ. Αυτό το ύφος του σωτήρα που θ'αφυπνίσει τα πλήθη όμως, πάντα μου την έδινε. Καλύτερα ήσουν στους Μικρούς Μήτσους.... (όσο το θυμάμαι, βέβαια.)
Τη προτελευταία Τρίτη (νομίζω), για χάρη της πίτσας καθόμουν κ εγώ με τους άλλους κ έβλεπα. Δν είχα κ τίποτα καλύτερο να κάνω... Και τότε το είπες.... 
'Μου την είπαν από την ε σου ρου ότι δεν είμαι ποιοτικός. ΠΟΙΟΣ; Εγώ! Σας δίνω λοιπόν το τηλέφωνο και το e mail τους, πάρτε τους τηλέφωνο να τους πείτε μπράβο' -ναι, δε τα είπε όλα ακριβώς έτσι. Πιο κομψά τα είπε.-
Απήυδησα. 
'Εμπρος, καλοί μου λαζοπουλαίοι, πάρτε τους τηλέφωνο και ξεχεστε τους που τολμησαν να την πουνε στον Μεγα Λάκη!'
Για όνομα, που να πάρει! Κι αν κάποτε ήσουν καλός, η πολλή τηλεθέαση σε χάλασε. 
Αναρωτιέμαι, ποια θα είναι η φορά που θα πεις ότι θα αποχωρήσεις από την τηλεόραση κ πράγματι θα αποχωρήσεις....

Δεν υπάρχουν σχόλια: