Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Oops

Ουπς! Ένας Μόγλης!

μαλάκα....


Αν και θα έπρεπε να ντρέπομαι, να μιλάω άσχημα για σένα, που στολίζεις τις σχολικές μου μέρες απλά και μόνο με την αδιάφορη παρουσία σου..

Για λίγο (και ακόμα δε ξέρω γιατί) έκαναν τη παπαριά και μας είχαν όλους μαζί σε ένα τμήμα. Και τότε συνειδητοποίησα ένα μέρος της μαλακίας που σε δέρνει αλύπητα. Και δε το άντεξα.
Εκτός του ότι η φάτσα σου από μόνη της προετοιμάζει τον άλλο ότι θ'ακούσει μαλακία, ξέρουμε ότι είναι άδικο να κρίνεις τον άλλο μόνο από τη κακομουτσουνιά του. Τελικά όμως τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα.

Γυρνάς πάντα μ'ένα ύφος, σαν ένας δεύτερος Brad Pitt (των Troll) και δε θέλω να σκεφτώ τι γνώμη μπορεί να έχεις για τον εαυτό σου και γυρνάς έτσι...
Και ήταν από τις πρώτες σχολικές μέρες της χρονιάς, που είχε έρθει η καινούρια φιλόλογος και προσπαθούσε να συστηθεί που πέταξες την υπέρτατη εξυπνάδα: "και τι μου χρειάζεται εμένα η ιστορία και τ'αρχαία; Εμένα -και σε όλους- χρειάζεται μόνο η φυσική και τα μαθηματικά."
speak for yourself μογγόλι. Προτιμώ να ξοδέψω μια ώρα στο να προσπαθήσω να πετύχω ένα σπουργίτι με σφεντόνα παρά στο να καταλάβω αν πραγματικά τα εννοούσες αυτά, αν πραγματικά δε βρίσκεις τίποτα το χρήσιμο στα αρχαία και την ιστορία. Ακόμα περισσότερο, ακόμα και αν ο καιρός τα έφερνε ποτέ έτσι και εγώ κι εσύ συζητούσαμε, θα διασκέδαζα αφάνταστα και θα σε κορόιδευα για το ηλίθιο κεφάλι σου και το ακόμα πιο ηλίθιο -αν βέβαια αυτό γίνεται- περιεχόμενό του. Γιατί τι περιμένεις από άτομο που πάει να τη πει και να δείξει απαξίωση στην φιλόλογο για να το παίξει έξυπνος... Όχι ότι η συγκεκριμένη φιλόλογος έχει τίποτα, ούτε και όλοι οι φιλόλογοι. Απλά έχει να κάνει με την ηλιθιότητα του συγκεκριμένου ατόμου.


Μπουκάρεις στην αίθουσα με τους υπολογιστές.
"Κυρία εγώ θα κάτσω ελεύθερο στον 5"
Μπράβο, είσαι ένας πολύ έξυπνος μαλάκας. Γιατί, πού να καταλάβει η καημένη η ανίδεη (που πρέπει να μου πει από πού το αγόρασε το πτυχίο, να πάρω κι εγώ ένα) ότι αυτή είναι 'ορολογία' net cafe.. Μα τι έξυπνο... Η μάνα σου πρέπει να 'ναι πολύ χαρούμενη.
Πρώτο μάθημα πληροφορικής.
"ΑΣ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ MOZILLA"
Ο τρόπος που το φώναζες έδειχνε ότι ήσουν σίγουρος ότι όλοι οι υπόλοιποι μες στη τάξη ήταν τόσο βλάκες που αγνοούσαν την ύπαρξη του firefox.
"ΜΑ ΚΑΛΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ MSN??"
Ο τρόπος που το φώναζες αυτό έδειχνε ότι πρέπει να περνιέσε για πολύ σπουδαίος που ξέρεις ΚΑΙ (ουαου) το msn {τι παιδί είσαι 'συ??!!!!??}.







Πήγαινε στη λίμνη (διάλεξε μια, ο νομός μας έχει ένα σορό), πάρε ένα περίστροφο, κάτσε στην άκρη σ'ένα ύψωμα και κάνε σ'όλους μας μια χάρη. Η επόμενη μέρα θα ξημερώσει κατα πολύ καλύτερη από τις άλλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: